top of page

פתרון בעיות

 אבחון וטיפול ראשוני (מטופלים חדשים)

• שילמתי מקדמה ולא בחרתי מועד ובטעות יצאתי מעמוד התיאום 

• אני חייל ויש לי אסמכתא תקציבית ל: ״עמי מלכה (צפון ת״א)״ 

• אני נכה משרד הביטחון ויש לי הפניה ל: ״עמרם מלכה״ 

לינק ישיר (ללא תשלום מקדמה)

• שילמתי מקדמה לאבחון וטיפול ראשוני ולא מצאתי במערכת התורים תור ביום ושעה שמתאימה לי 

• אני מעוניין לקבוע שיחת טלפון עם עמי לפני שאני משלם את המקדמה וקובע 

 WhatsApp-כתבו לעמי ב

• שאלה: איפה רשום כמה עולה טיפול? האם יש מחיר שונה לפגישת האבחון? מה אפשרויות התשלום? ועוד

• תשובה: מחיר טיפול נע בין 290₪-440₪ כתלות בגודל הסדרה. לדוגמא 440₪ לטיפול חד פעמי. 349₪ לסדרה של 10 טיפולים. המחיר זהה לכל סוגי המפגשים. ניתן לשלם כמעט בכל דרך: לרוב משלמים באשראי פה באתר (ניתן לחלק עד 12 תשלומים שווים) כולל אמריקן אקספרס (רק כאן בעמוד), ניתן לשלם במזומן, בביט, פייבוקס, העברה בנקאית ועוד. טיפול קצר כפול זה מיועד למי שמגיש לכללית ומעוניין שירשם על המפגש טיפול כפול (זה אותו דבר: במקום שעה-  .פעמיים חצי שעה ברצף). אם לא בטוחים אז ללחוץ על ״טיפול מלא״. 

עמוד מחירים ותשלומים

תשלום באמריקן אקספרס

• שאלה: איך אני יודע אם יש לי החזרים? כמה מחזירים? איך מגישים להחזר? ועוד

• תשובה: יש כמה אפשרויות החזר, בכללית מושלם ומעלה הכללית מחזירה במסלול החזר כספי עד כ- 2,620₪ ועד 75% (ט.ל.ח), לגבי ביטוח רפואי פרטי יש מגוון גדול ומומלץ לוודא עם סוכן הביטוח או בפוליסת הביטוח, יש החזר לנכי צהל ומשרד הביטחון וגם למילואים (ט.ל.ח). ניתן לראות את כל הפירוט בעמוד החזרים באתר

לחברי כללית שמעוניינים בעזרתנו בהגשה, נוכל להגיש עבורכם. ניתן לעקוב אחר הבקשה באזור האישי בכללית תחת ״תשלומים והחזרים״, ״החזר כספי מכללית מושלם״. לחברי ביטוח פרטי, אנחנו נשלח לכם את החשבונית עם פירוט התאריכים שהייתם בטיפול + תעודת פיזיותרפיסט + ההפניה מהרופא (אם שלחתם לנו) ואתם מעבירים את המסמכים כמו שהם לסוכן הביטוח או מגישים עצמאית באזור האישי באתר חברת הביטוח

עמוד מידע על החזרים

• שאלה: בתהליך תיאום תור, מה ההבדל בין ״טיפול מתוך סדרת טיפולים״ לבין ״טיפול לא מתוך סדרת טיפולים״? מה עושים במצב שיש לי סדרה ומופיעה לי שאין לי 

• תשובה: אין הבדל בתוצאה, זה תהליך טכני שלנו כדי לסווג את הטיפול אצלנו ולחסוך לנו זמן עבודה יקר. במצב שיש לכם סדרה ומשום מה היא לא מופיעה, תכתבו למזכירות שלנו והם יסדרו את זה

 כתבו למזכירות ב-WhatsApp

• שאלה: למה מופיע לי באזור האישי שאין לי יתרת טיפולים או פחות ממה ששעשיתי? למרות שעוד לא עשיתי את כל הטיפולים? למה  זה עכשיו כשאני רוצה לקבוע זה נחשב קביעת טיפול לא מתוך סדרה

• תשובה: יתרת הטיפולים מתעדכנת לפי יתרת כמות הטיפולים שנשאר לקבוע בסדרה ולא לפי מה שבוצע בפועל כך שאם קבעתי מראש את כל יתרת הטיפולים בסדרה, אראה באזור האישי שהסדרה נגמרה. אך אם אבטל טיפול שנקבע להמשך הוא יחזור להופיע ביתרת הטיפולים בסדרה. כשאני רוצה לקבוע טיפולים מעבר לכמות שיש לי בסדרה זה נחשב ״טיפול לא מתוך סדרה״ וצריך לרכוש סדרה חדשה או לבינתיים לבקש מהמטפל שישמור לי את השעה שאני רוצה עד שארכוש סדרה ואקבע בשעה הזו את הטיפול 

אזור אישי לכל מטופל

• שאלה: למה אני לא מצליח לבטל או לשנות טיפול שנקבע להיום (פחות מ-24 שעות) דרך עמוד התור באזור האישי? למי צריך להודיע בקליניקה? מה הנהלים לגבי ביטול בהתראה של מתחת ל-24 שעות? מה לגבי ביטול סדרה באמצע ועוד

• תשובה: ביטול 24 שעות ומטה מהטיפול אינו מאפשר למטופלים ולמטפלים להיערך כראוי, ומשבש את ניהול היומן והעבודה שלנו. לכן ביטול פחות מ-24 שעות מהטיפול (ללא סיבה מוצדקת ובוודאי אם קורה מספר פעמים) מחוייב במלואו. לכן לא ניתן לבטל דרך האזור האישי. את ההודעה חשוב לשלוח ישירות למטפל שקבעתם איתו וההתנהלות היא ישירות איתו. ביטול סדרה מתאפשר עד 14 יום מיום הרכישה או הטיפול הראשון בסדרה המוקדם מביניהן (ובכל מקרה על פי תקנון הגנת הצרכן). לתקנון המלא כנסו לאתר שלנו  

כתבו למטפל ב-WhatsApp

תקנון הקליניקה

bottom of page